28 November 2008

Sunyi la pulak...

Petang tadi Sariza n family pergi rumah Koperal Meor.Sariza kata Koperal Meor ajak sangat dia supaya bermalam di situ.Danial n anis pulak nampak sedih sebab tak ada member.Lepas makan petang tadi, depa pun pergi ke rumah Koperal Meor.Hubby aku bagi sepuluh ringgit kat Aisyah.hubby kata murah rezeki kalau sedekah kat budak2.Budak2 tak dak dosa.Sebelum berangkat, kami hantar depa kat tempat parking.Danial n anis bukan main lagi lambai kat Aisyah.Aku geli hati dengar Anis kata " datang lagi ye...".Pandai pulak dia cakap macam tu.Macam orang dah dewasa pulak dialog dia.
Lepas hantar Sariza n family, aku dan anak2 pakat tengok Doraemon kat Astro Ceria.Rasa sunyi la pulak Sariza n family dah balik.Kalau tidak tak habis2 kami berborak pasal cerita lama, pasal sekolah, pasal dulu2....Hubby pulak pergi ambil baju mak kat rumah Kak Saripah.Kak Saripah kata baju yang aku upah tu dah siap.Boleh mak pakai masa pergi rumah besan kat Kuala kangsar masa kenduri kahwin adik aku 13 disember nanti.Tak sabar aku tengok cantik ke tak baju tu.Aku beli kaler biru sebab mak aku tak suka kaler garang.Mak aku kata" dah tua2 malu nak pakai baju kaler orang muda".Bagi aku, mak aku makin berusia, makin cun n nampak muda.Tu yang aku suka beli baju kat mak.Aku suka tengok mak aku pakai.Semua nampak sesuai, cantik terletak kat badan mak.Kain tu aku beli kat Yusniza.Bayar 2 kali.Sutera Kelantan.Mahal gak, tapi aku rasa sangat puas hati.

No comments:

Post a Comment

saya suka baca komen anda...saya amat menghargainya.