02 September 2009

Percubaan Kali Ke-3


Dari Negeri Sembilan ke Kedah...Demi membina sebuah keluarga yang sempurna aku mohon pertukaran ini...

Permohonan pertukaran guru antara negeri bagi tahun 2010 sudah dibuka.Aku baru isi borang secara on line malam tadi.Dengan gigihnya aku membuat 4 salinan dan menyediakan semua dokumen yang dikehendaki.Dan pagi tadi aku dah letak semuanya di atas meja Pembantu Tadbir...Aku buat permohonan pertukaran kali ini tanpa harapan yang menggunung...Tanpa apa-apa kabel...Hati aku rasa dah beku dan tidak mengharap lagi.Kalau ada rezeki aku bertukar, adalah..Kalau tak, di sinilah akan aku teruskan khidmatku kepada anak bangsaku.Komitmenku tidak akan terjejas hanya dengan masalah ini...
Kepada suamiku...andai permohonan pertukaran kali ini masih juga tidak berjaya.Redhalah.Anggaplah ini dugaan Tuhan untuk menguji kesetiaan kasih sayang dan cinta kita.
Walau jarak memisahkan kita, namun kasih yang diikat dengan lafaz suci yang disertai dengan wali dan saksi itu akan tetap subur mewangi...

No comments:

Post a Comment

saya suka baca komen anda...saya amat menghargainya.