30 April 2009

kesian suamiku


Hari Selasa tadi hubby tersayang balik ke Lukut.Seronoknya.Yang bestnya hubby beli kamera digital Canon Powershot A1000IS.Hadiah, kata hubby.Wah...lepas ni haruslah setiap entry aku ada gambar gitu...
Aku dengan gigihnya study la user guide kat kamera tu.Yang penting cara nak upload gambar.Senang je rupa-rupanya.
Hasilnya, dapat la aku kuarkan gambar di atas.Gambar kat atas adalah gambar rumah sewa hubby kat Yan, Kedah.Hubby sewa rumah kat taman perumahan kat situ.Hubby kata taman perumahan tu depan hospital Yan.
Kesian aku tengok keadaan rumah sewa hubby.Tak terurus...Maalumlah, suri rumah tangga tak ada kat situ.Hubby kata langsir pun tak ada.Semalam jugak aku tempah langsir kat Kak Rubi untuk rumah sewa hubby.Bulan depan hubby boleh pasang langsir.
Sumpah aku tak tahu begitu daif sekali keadaan hubby kat sana.Hubby aku bukanlah jenis yang suka bercerita kecuali kita buka mulut dan bertanya.
Tak apalah, nanti aku pindah kat sana aku akan 'proses' rumah hubby kat sana.

No comments:

Post a Comment

saya suka baca komen anda...saya amat menghargainya.