27 November 2008

Pagi Khamis yang blues

Aku cuba-cuba buat blog sendiri.Bukan apa, sekurang-kurangnya aku ada diari yang dapat mencatat apa saja yang ingin diluahkan.Zaman sudah berubahkan...dulu buku diari.Sekarang ni blog pulak.Aku try jer buat.Hantam saja.Jadi kalau ada apa-apa kekurangan biasa le...Budak baru belajar.
Danial pulak bangun tido...Dia macam biasa mandi sendiri.Kekadang malu jugak kat anak sulung aku tu...Umur baru nak masuk 5 tahun dah mandi pagi2.Aku kalau cuti sekolah pukul 9 baru nak mandi.Lepas mandi dia pakai baju dan order MILO dalam botol susu dia tu la.Aku bancuh 2 botol.Saja spare untuk anis.
Tak lama lepas tu Anis pulak bangun.Aku bagi Milo kat dia.Dia ambil dengan suka hati.Masing2 asyik tengak ASTRO CERIA sambil menghisap botol susu masing2.
Tetiba baru aku teringat Sariza nak datang hari ni.Aku kena bersiap pi pasar ni...Hubby aku baru balik kerja.Yes... ada bungkusan nasi lemak.X payah aku buat bfast..

1 comment:

  1. bagus..bagus dah ada blog..marilah kita berbloger hhhehhehe

    ReplyDelete

saya suka baca komen anda...saya amat menghargainya.